Αυτό το 4 λεπτών πρόγραμμα γυμναστικής αντικαθιστά 1 ώρα γυμναστηρίου


Σύμφωνα με το tilestwra.com, μια εξαντλητική προπόνηση στο γυμναστήριο δεν ταιριάζει σε όλους και κάποιες φορές απαιτείται αρκετός χρόνος.

Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην κάνετε γυμναστική.

Παρακάτω θα μάθετε μερικές ασκήσεις, που δε θα χρειαστείτε περισσότερο από 5 λεπτά για να τις κάνετε.

#1 Κοιλιακοί

Τοποθετήστε τα πόδια σας στο πλάτος των ώμων ή ελαφρώς ευρύτερα. Αρχίστε να σκύβετε προς κάτω, τραβώντας τη λεκάνη προς τα πίσω, σαν να θέλετε να καθίσετε σε καρέκλα. Κρατηθείτε όσο το δυνατόν χαμηλότερα, προσπαθώντας να διατηρήσετε την πλάτη σας ευθεία. Επιστρέψτε στην αρχική θέση, τεντώνοντας τους μυς των ποδιών και των άκρων.

#2 Κάμψεις

Πάρτε τη θέση Α και τοποθετήστε τα χέρια στο πλάτος των ώμων. Οι ώμοι, τα γόνατα και τα πόδια θα πρέπει είναι ίσια. Ξεκινήστε αργά, χαμηλώνοντας το σώμα σας. Λυγίστε τα χέρια και προσπαθήστε να κρατήσετε τους αγκώνες κοντά στο σώμα. Επιστρέψτε στην αρχική θέση. Η άσκηση γυμνάζει εξαιρετικά τους θωρακικούς μυς και τους τρικέφαλους.

#3 Ορειβατική άσκηση

Πρόκειται για μια πολύπλοκη άσκηση, που θα ενισχύσει τους μυς του στομάχου και θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες. Η θέση εκκίνησης είναι η ίδια με τις κάμψεις. Τεντώστε τους κοιλιακούς σας, σηκώστε το δεξί πόδι και τραβήξτε το αργά στο στήθος. Προσέξτε τη θέση της πλάτης και των γοφών: πρέπει να είναι σταθερά. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και κάντε το ίδιο με το αριστερό πόδι.

#4 Προβολές

Τοποθετήστε τα πόδια σας στο πλάτος των ώμων και τα χέρια στη μέση. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, με το αριστερό σας πόδι (το αριστερό πόδι πρέπει να σχηματίζει μια ορθή γωνία και το δεξί γόνατο να αγγίζει σχεδόν το πάτωμα). Κατόπιν, επιστρέψτε στην αρχική θέση με ένα βήμα από το μπροστινό μέρος και επαναλάβετε την άσκηση με το δεξί πόδι. Όταν κάνετε μια άσκηση, είναι πολύ σημαντικό να κρατάτε την πλάτη σας ευθεία.

#5 Άλματα

Αυτή η άσκηση ονομάζεται επίσης «Jumping Jacks» και αποτελεί μέρος της στρατιωτικής εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, καθώς βελτιώνει τη σωματική και αερόβια αντοχή. Στην αρχική θέση, οι βραχίονες βρίσκονται κατά μήκος του σώματος. Πηδήξτε προς τα επάνω, απλώνοντας τα πόδια στα πλάγια και σηκώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι. Επιστρέψτε στην αρχική θέση με ένα γρήγορο άλμα και επαναλάβετε την άσκηση.

Σχέδιο προπόνησης

Αυτή η γρήγορη προπόνηση είναι πραγματικά αποτελεσματική: λόγω του υψηλού ρυθμού, καίγεται ένας μεγάλος αριθμός θερμίδων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Όνομα

Αθλητικά Ανέκδοτα Απίστευτα Βίντεο Διάφορα Ελλάδα Έρευνα Κόσμος Περίεργα Πολιτική Σοφά Λόγια Συνταγές Υγεία Χρήσιμα Showbiz
false
ltr
item
Stroumfaki.gr: Αυτό το 4 λεπτών πρόγραμμα γυμναστικής αντικαθιστά 1 ώρα γυμναστηρίου
Αυτό το 4 λεπτών πρόγραμμα γυμναστικής αντικαθιστά 1 ώρα γυμναστηρίου
https://1.bp.blogspot.com/-T2TuQa5771Q/WU7GM1iy37I/AAAAAAABfm4/jOnX6NVTKB84Kjjh1ah8BF89VXYjUZ--ACLcBGAs/s320/1.png
https://1.bp.blogspot.com/-T2TuQa5771Q/WU7GM1iy37I/AAAAAAABfm4/jOnX6NVTKB84Kjjh1ah8BF89VXYjUZ--ACLcBGAs/s72-c/1.png
Stroumfaki.gr
http://www.stroumfaki.gr/2017/06/4-1.html
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/2017/06/4-1.html
true
6444074542749350860
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Συνιστάται για εσάς LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy