Να γιατί δεν πρέπει ποτέ να σηκώνεστε από το κρεβάτι τη νύχτα για να ουρήσετε.


Ο ύπνος είναι μια βασική σωματική λειτουργία. Για κάποιους ανθρώπους είναι εύκολο να αποκοιμηθούν, ενώ ορισμένοι αγωνίζονται για λίγες ώρες ύπνου. 

Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, γιατί ξυπνάτε στη μέση της νύχτας;

Η αϋπνία είναι ένα περίπλοκο θέμα, με περίπου ένα εκατομμύριο πιθανές εξηγήσεις. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να διαταράσσεται ο ύπνος σας, από περιβαλλοντικούς παράγοντες ως και θέματα υγείας.

Γι’ αυτό, υπάρχουν τρόποι να κοιμηθείτε καλύτερα. Από χαλαρωτική γιόγκα, ως και φάρμακα. Με άλλα λόγια, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος για να κοιμηθεί, αλλά ποια είναι αυτά που πρέπει να αποφεύγει;

Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με διάφορα πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να κοιμάστε καλά.

Γιατί εξακολουθείτε να ξυπνάτε τη νύχτα;



Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από αϋπνία ή δυσκολία στον ύπνο. Κάποιοι αγωνίζονται για να αποκοιμηθούν, ενώ ορισμένοι προσπαθούν να μην ξυπνήσουν. Αν εξακολουθείτε να ξυπνάτε στη μέση της νύχτας, ανήκετε στη δεύτερη κατηγορία. Γι’ αυτό, υπάρχουν διάφορες εξηγήσεις.

Μερικοί άνθρωποι ξυπνούν λόγω άγχους, που επηρεάζει τα όνειρα. Κάποιοι ίσως αντιμετωπίζουν ορμονικά θέματα που τους προκαλούν να είναι σε εγρήγορση. Επίσης και οι εξωτερικοί παράγοντες είναι σημαντικοί. Αν υπάρχει κάποιος που ροχαλίζει ή ένας θορυβώδης γείτονας, ο ύπνος μπορεί να διαταραχθεί. Παρόλα αυτά, το να ξυπνήσετε δεν πρέπει να σας στερεί τις 8 ώρες ύπνου.

Παρακάτω θα μάθετε τι πρέπει να αποφύγετε αν θέλετε να κοιμηθείτε και πάλι.

#1 Μην σηκωθείτε



Αν καταλάβετε πως ξυπνάτε σιγά – σιγά, προσπαθήστε να παραμείνετε ακίνητοι. Όταν συνειδητοποιείτε πως ξυπνήσατε, ίσως νιώσετε την επιθυμία να καθίσετε στο κρεβάτι. Ωστόσο, θα είναι καλύτερα να παραμείνετε ξαπλωμένοι.

Αυτό συμβαίνει γιατί η κίνηση αυξάνει τον ρυθμό της καρδιάς. Όσο κοιμάστε, η καρδιά χτυπάει πιο αργά, ενώ οι επιπλέον κινήσεις θα την κάνουν να αντλήσει αίμα πιο γρήγορα. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο, προκαλώντας εγρήγορση.

#2 Μην ελέγξετε το κινητό σας τηλέφωνο



Μπορεί να έχετε ήδη ακούσει ότι οι υπολογιστές και οι οθόνες κάνουν κακό στον κύκλο του ύπνου σας. Ο τύπος του μπλε φωτός που εκπέμπουν, στέλνει σήματα σύγχυσης στον εγκέφαλο, προκαλώντας τους κιρκαδικούς ρυθμούς να αναστατωθούν.

Το να ασχοληθείτε με κάποια συσκευή, κάνει το μυαλό να πιστεύει πως είναι μέρα. Επιπλέον, όλα τα παραπάνω δεσμεύουν το μυαλό και είναι δύσκολο να αποκοιμηθείτε ήσυχα.

#3 Μην ελέγξετε τι ώρα είναι



Ό,τι κι αν κάνετε, μη δείτε το ρολόι σας. Είναι καλύτερα να έχετε ένα ρολόι που δεν ανάβει, αλλά να μπορείτε εύκολα να δείτε την ώρα. Το φως του ψηφιακού ρολογιού, αποσπά την προσοχή. Δεν κάνει καλό στον κύκλο του ύπνου το να γνωρίζετε τι ώρα είναι.

Αν για παράδειγμα δείτε πως είναι 4 το ξημέρωμα, θα σκεφτείτε πόσες ώρες σας έχουν απομείνει μέχρι να ξυπνήσετε και αυτό μπορεί να σας προκαλέσει άγχος. Το άγχος, σίγουρα δεν θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να αποκοιμηθείτε. Προσπαθήστε να καταπολεμήσετε την περιέργεια και μην κοιτάξετε το ρολόι.

#4 Μην ξυπνάτε τον σύντροφό σας



Μπορεί να θεωρείται αυτονόητο, αλλά αν ξυπνήσετε πλήρως, προσπαθήστε να μην ξυπνήσετε και τον σύντροφό σας. Όλοι χρειάζονται ξεκούραση. Αν κάνετε θόρυβο ή ανάψετε το φως, πιθανότατα θα καταλήξετε άυπνοι, εκνευρισμένοι και νυσταγμένοι και οι δύο.

Φυσικά, υπάρχουν και εξαιρέσεις: αν ο/η σύντροφός σας κάνει αρκετό θόρυβο στον ύπνο και σας ξυπνήσει, υπάρχει πιθανότητα να πρέπει να τον ξυπνήσετε κι αυτόν. Αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή αν κάποιος έχει άσθμα, άπνοια ύπνου ή αλλεργίες που μπορεί να συμβάλλουν στο ροχαλητό και στη δυσκολία της αναπνοής.

Αν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω, καλό θα ήταν να επισκεφτείτε ένα γιατρό.

#5 Μην στριφογυρίζετε



Όταν κοιμάστε, όλο το σώμα και οι μύες είναι χαλαροί. Είναι φυσικό να θέλετε να κινηθείτε ώστε να επανέλθουν οι αισθήσεις σας, αλλά προσπαθήστε να αντισταθείτε. Οι μύες είναι χαλαροί γιατί έτσι είναι ευκολότερο να κοιμηθείτε. Δεν χρειάζεται να είναι ενεργοί κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Όταν κινήστε, οι μύες ενεργοποιούνται. Μπορεί να δυσκολευτείτε να χαλαρώσετε και πάλι. Είναι καλύτερο να μείνετε ακίνητοι και να μην τεντωθείτε, ώστε να αποκοιμηθείτε και πάλι.

#6 Μη σηκωθείτε από το κρεβάτι για να ουρήσετε



Αν πίνετε πολύ νερό πριν κοιμηθείτε, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξυπνήσετε τη νύχτα και να θελήσετε να πάτε στην τουαλέτα. Ο μόνος τρόπος να αποφύγετε το ξύπνημα, είναι να πίνετε λιγότερο νερό πριν τον ύπνο.

Ωστόσο, πολλές ιατρικές καταστάσεις κάνουν αναγκαία την ούρηση και το βράδυ. Όσοι πάσχουν από διαβήτη, οι έγκυες, οι άνθρωποι με προβλήματα στην κύστη ή με προστάτη, δεν πρέπει να αγνοούν αυτή την ανάγκη.

Το να σηκωθείτε από το κρεβάτι, να ανάψετε το φως και να πλύνετε τα χέρια, είναι ενέργειες που στέλνουν στο εγκέφαλο το μήνυμα πως είναι πρωί. Έτσι, είναι δύσκολο να αποκοιμηθείτε και πάλι.

Πώς μπορείτε να αποκοιμηθείτε ξανά και γρήγορα;



Συνοψίζοντας, τι πρέπει να κάνετε για να αποκοιμηθείτε αν ξυπνήσετε στη μέση της νύχτας;

Αρχικά, προσπαθήστε να μην σηκωθείτε και να μην κινηθείτε. Μείνετε χαλαροί στο στρώμα. Έπειτα, αναπνεύστε βαθιά και αργά, αφήνοντας το μυαλό να περιπλανηθεί άσκοπα. Αν δείτε πως εστιάζετε σε κάτι συγκεκριμένο, σκεφτείτε κάτι χαλαρωτικό μέχρι να μετατραπούν οι χαρούμενες σκέψεις σε όνειρα.

Σε λίγη ώρα, θα έχετε αποκοιμηθεί ήρεμοι.
tilestwra
Όνομα

Αθλητικά Ανέκδοτα Απίστευτα Βίντεο Διάφορα Ελλάδα Έρευνα Κόσμος Περίεργα Πολιτική Σοφά Λόγια Συνταγές Υγεία Χρήσιμα Showbiz
false
ltr
item
Stroumfaki.gr: Να γιατί δεν πρέπει ποτέ να σηκώνεστε από το κρεβάτι τη νύχτα για να ουρήσετε.
Να γιατί δεν πρέπει ποτέ να σηκώνεστε από το κρεβάτι τη νύχτα για να ουρήσετε.
https://4.bp.blogspot.com/-DaLYyf1Xj94/WT8Boxyro_I/AAAAAAABeCk/fcXArgQSg-oTzQ4NukvtJ8hU5oCQ9YiSwCLcB/s320/12.png
https://4.bp.blogspot.com/-DaLYyf1Xj94/WT8Boxyro_I/AAAAAAABeCk/fcXArgQSg-oTzQ4NukvtJ8hU5oCQ9YiSwCLcB/s72-c/12.png
Stroumfaki.gr
http://www.stroumfaki.gr/2017/06/blog-post_522.html
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/2017/06/blog-post_522.html
true
6444074542749350860
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Συνιστάται για εσάς LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy