Δίαιτα Dash: Εξαφανίστε το λίπος και αποκτήστε το σώμα που ονειρεύεστε


Πρόκειται για πλάνο διατροφής βασισμένο έξυπνα στη μεσογειακή διατροφή, το οποίο δημιουργήθηκε για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης χωρίς φάρμακα σε μια έρευνα που χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ.

Η πρώτη μελέτη έδειξε ότι η Dash (Dietary Approaches to Stop Hypertension) μπορούσε να μειώσει την αρτηριακή πίεση εξίσου καλά με τα χάπια πρώτης γραμμής. Έκτοτε, πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνει τον κίνδυνο για πολλές ασθένειες, όπως ο καρκίνος, οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι πέτρες στα νεφρά, ο διαβήτης.

Έχει αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματική δίαιτα για απώλεια βάρους και boost υγείας ταυτόχρονα, ενώ είναι γεμάτη με πραγματικά γευστικές τροφές.

Πρόκειται για τη διατροφή που κάθε χρόνο κατακτά την κορυφή στη διαδικασία για την ανάδειξη της καλύτερης δίαιτας από μια ομάδα Αμερικανών επιστημόνων κάθε

ειδικότητας: Διατροφολόγοι, διαιτολόγοι, ψυχολόγοι, ειδικοί της παχυσαρκίας, διαβητολόγοι, καρδιολόγοι και ιατροί χαρακτηρίζουν την Dash τα τελευταία 6 χρόνια ως την πιο υγιεινή δίαιτα στις ΗΠΑ, ενώ υποστηρίζεται και από τα The National Heart, Lung and Blood Institute και The American Heart Association.

Η διατροφολόγος Marla Heller θεωρείται ειδική της Dash, αφού είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων με πλάνα διατροφής βασισμένα σ’ αυτήν. Oι προσαρμογές της για αδυνάτισμα περιέχουν γεύματα και σνακ με τροφές που χορταίνουν (φρούτα και λαχανικά) μαζί με τροφές γεμάτες πρωτεΐνη ή καλά λιπαρά οξέα για να μειώσουν την πείνα.

Διατηρώντας το σάκχαρο σε σταθερά επίπεδα με τη διατροφή αυτή, μειώνεις το λίπος στην κοιλιά, τα τριγλυκερίδια και τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη (ή τον διαχειρίζεσαι καλύτερα), βελτιώνεις την HDL ή «καλή» χοληστερίνη και μειώνεις την LDL ή «κακή» χοληστερίνη.

Πώς να την κάνεις

Η Marla Heller συστήνει να δώσεις έμφαση στην κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών και των υγιεινών λιπαρών για να ελέγχεις την όρεξή σου.

Η δίαιτα χωρίζεται σε δύο φάσεις: H πρώτη φάση είναι ένα πρόγραμμα μετάβασης χαμηλό σε υδατάνθρακες, σχεδιασμένο για να «επαναφέρει» το μεταβολισμό σου.Στη διάρκειά της δεν μπορείς να τρως φρούτα και τροφές ολικής αλέσεως, αλλά είναι paleo friendly και τρως άφθονο κρέας.

Η δεύτερη φάση βάζει ξανά τις τροφές ολικής αλέσεως, τα φρούτα και τα αμυλούχα λαχανικά στη διατροφή και είναι σχεδιασμένη ως μια μακροπρόθεσμη λύση διαχείρισης του βάρους σου. Κατά μέσο όρο, αυτοί που ακολουθούν τη δίαιτα DASH χάνουν γύρω στα 2 κιλά τις πρώτες 2 εβδομάδες και μεταξύ 4,5 και 15 κιλά σε περίοδο 2 μηνών.

Φάση 1: Boost στο αδυνάτισμα σε 2 εβδομάδες

Στις 14 ημέρες της Φάσης 1 μαθαίνεις πώς να ικανοποιείς την πείνα σου και να νιώθεις περισσότερη ώρα
χορτάτη.
● Για να ισορροπήσεις τα επίπεδα σακχάρου και να μειώσεις τις λιγούρες, απόφυγε τα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, που έχουν πολλά φυσικά σάκχαρα, και το αλκοόλ.
● Μπορείς να απολαμβάνεις 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά κάθε μέρα. Αυτό περιλαμβάνει 1 φλιτζάνι άπαχο γάλα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά.
● Απόφυγε τα κανονικά, ακόμα και τα άπαχα τυριά, γιατί συχνά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.
● Αντί για αμυλούχες τροφές, προτίμησε φυλλώδη λαχανικά, όπως μαρούλι και σπανάκι, σταυρανθή, όπως μπρόκολο ή λάχανο, και φάε άφοβα αγγούρια, κολοκύθα, πιπεριές και ντομάτες.
● Μπορείς να τρως περίπου 200 γρ. από άπαχο κρέας, πουλερικά ή ψάρια τη μέρα και βάλε στόχο τις 4 με 5 μερίδες φασόλια ή φακές την εβδομάδα.
● Προτίμησε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, όπως ωμοί ξηροί καρποί και σπόροι και αβοκάντο, το οποίο είναι γεμάτο καλά λιπαρά.

Φάση 2: Φουλ στις υγιεινές τροφές

Μετά τις πρώτες 14 ημέρες θα συνεχίσεις να τρως τροφές από τη Φάση 1, αλλά θα εισάγεις
και κάποιες άλλες υγιεινές τροφές που θα βοηθήσουν την απώλεια βάρους. Η Φάση 2 διαρκεί όσο θέλεις εσύ.

● Δημητριακά ολικής αλέσεως: Διάλεξε ανάμεσα σε δημητριακά, διάφορα είδη ψωμιού και ζυμαρικά με 6 έως 8 μερίδες τη μέρα.
● Φρούτα: Κάνε τα φρούτα (φρέσκα ή κατεψυγμένα) μέρος της καθημερινής σου διατροφής. Βάλε στόχο τις 4-5 μερίδες τη μέρα.
● Γάλα ή γιαούρτι με λίγα λιπαρά: Μείνε στις 2-3 μερίδες τη μέρα, όπως στη Φάση 1.
● Ζάχαρη: Μπορείς να καταναλώνεις 3-4 μερίδες ζαχαρωδών τροφών κάθε εβδομάδα.

Κατά μέσο όρο, με τη δίαιτα Dash χάνεις γύρω στα 2 κιλά τις πρώτες 2 εβδομάδες και από 4,5 έως 15 κιλά σε περίοδο 2 μηνών.
Όνομα

Αθλητικά Ανέκδοτα Απίστευτα Βίντεο Διάφορα Ελλάδα Έρευνα Κόσμος Περίεργα Πολιτική Σοφά Λόγια Συνταγές Υγεία Χρήσιμα Showbiz
false
ltr
item
Stroumfaki.gr: Δίαιτα Dash: Εξαφανίστε το λίπος και αποκτήστε το σώμα που ονειρεύεστε
Δίαιτα Dash: Εξαφανίστε το λίπος και αποκτήστε το σώμα που ονειρεύεστε
https://1.bp.blogspot.com/-lPsiXucPm-8/WU50j5d4xWI/AAAAAAABfj8/P1WoA6dDUSctEKFyLAwpJM-mLR-3mitcACLcBGAs/s320/1.png
https://1.bp.blogspot.com/-lPsiXucPm-8/WU50j5d4xWI/AAAAAAABfj8/P1WoA6dDUSctEKFyLAwpJM-mLR-3mitcACLcBGAs/s72-c/1.png
Stroumfaki.gr
http://www.stroumfaki.gr/2017/06/dash.html
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/2017/06/dash.html
true
6444074542749350860
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Συνιστάται για εσάς LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy