Απώλεια βάρους μετά τα 40: Οι 6 κανόνες που πρέπει να εφαρμόζετε

Σύμφωνα με το fumara.gr, οι γυναίκες που μπαίνουν στην πέμπτη δεκαετία της ζωής τους γνωρίζουν πολύ καλά πόσο εύκολο είναι να πάρουν βάρος και πόσο δύσκολο να το χάσουν.


Όχι πια λίπος. Αποκτήστε το αδύνατο σώμα που ονειρεύεστε. 

Η επιβράδυνση του μεταβολισμού έχει ως αποτέλεσμα να καίτε έως και 300 λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες.

Επιπλέον, η πτώση των επιπέδων των οιστρογόνων κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης μπορεί να προκαλέσει ευαισθησία στην ινσουλίνη, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολο τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, αυξάνοντας την επιθυμία για σνακς και ειδικά για όσα περιέχουν υδατάνθρακες.

Ακολουθώντας τις παρακάτω έξυπνες τακτικές πάντως, μπορείτε να ελέγξετε τον μεταβολισμό σας:

ΝΑ ΘΥΜΆΣΤΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΎΣ ΚΑΝΌΝΕΣ

Σίγουρα κάποια πράγματα αλλάζουν μετά από 40, αλλά οι βασικές αρχές μιας επιτυχημένης δίαιτας παραμένουν ίδιες, ανεξάρτητα από την ηλικία σας.

Να θυμάστε λοιπόν τα εξής:

– Πρέπει να τρώτε λιγότερο. Δεν έχει σημασία αν τρώτε ψητό κοτόπουλο, καστανό ρύζι και μπρόκολο. Αν δεν μειώσετε τις μερίδες σας, δεν θα χάσετε βάρος. Οι θερμιδικές ανάγκες διαφέρουν από άτομο σε άτομο, αλλά σε γενικές γραμμές, μια γυναίκα που προσλαμβάνει 2.000 θερμίδες την ημέρα, θα πρέπει να κόψει 400 έως 500 θερμίδες.

– Στοχεύστε στην απώλεια 0,5-1 κιλού την εβδομάδα. Τα φιλόδοξα σχέδια για απώλεια πολλών κιλών σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι δελεαστικά αλλά ανεφάρμοστα. Απώτερος στόχος σας πρέπει να είναι η υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών, όπως άσκηση και κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών, που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε υγιείς.

– Μην παρακάμπτετε γεύματα, γιατί επιβραδύνετε το μεταβολισμό σας. Όταν δεν τρώτε για παράδειγμα πρωινό ή βραδινό, ο οργανισμός αποθηκεύει τις θερμίδες αντί να τις καίει. Η παράκαμψη των γευμάτων μπορεί επίσης να ρίξει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να αυξήσει την επιθυμία για κάτι γλυκό, οδηγώντας σας σε ανθυγιεινές επιλογές.

salata

ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΤΑ ΘΡΕΠΤΙΚΆ ΣΥΣΤΑΤΙΚΆ

Αφαιρώντας τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας, θα διαχειριστείτε καλύτερα την αντίσταση στην ινσουλίνη λόγω ηλικίας και θα σταθεροποιήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Είναι χρήσιμο να τρώτε περισσότερη άπαχη πρωτεΐνη για να αναπληρώνετε την απώλεια μυϊκής μάζας και να κρατάτε σε εγρήγορση τον μεταβολισμό σας.

Ιδανικά, κάθε γεύμα και σνακ θα πρέπει να αποτελείται από:

– Λαχανικά ή φρούτα: Γεμίστε το μισό πιάτο σας με αυτά. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και νερό και καταλαμβάνουν πολύ χώρο στο στομάχι σας χωρίς να σας φορτώνουν με θερμίδες.

– Άπαχη πρωτεΐνη: Το μέγεθος που καταλαμβάνει στη μερίδα δεν πρέπει να ξεπερνά την παλάμη σας. Καλές πηγές είναι το ελληνικό γιαούρτι, τα αυγά, το κοτόπουλο και τα ψάρια.

– Σύνθετοι υδατάνθρακες: Το πιάτο σας πρέπει να έχει μια ποσότητα στο μέγεθος της κλειστής γροθιάς σας που μπορεί να αποτελείται από φασόλια, φρέσκα φρούτα ή αμυλώδη λαχανικά (όπως οι γλυκοπατάτες ή τα παντζάρια).

– Καλά λιπαρά: Στόχος είναι να παίρνετε 7 έως 10 γραμμάρια με κάθε γεύμα, δηλαδή 1½ κουταλάκι ελαιολάδου, ένα τέταρτο ενός αβοκάντο ή δύο κουταλιές της σούπας ξηρούς καρπούς ή σπόρους.

super market

ΛΙΓΌΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΊΔΕΣ, ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΓΕΎΜΑΤΑ

Η αντίσταση στην ινσουλίνη μπορεί να σας προκαλεί πείνα και λιγούρες. Τρώγοντας τρία κύρια γεύματα και δύο σνακ θα διατηρείτε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και παράλληλα θα αποφεύγετε την επιθυμία για ανθυγιεινές τροφές.

friends

ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΊ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΎΣΕΙΣ ΣΑΣ

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να τρώτε burgers και σοκολάτες και να περιμένετε να αδυνατίσετε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλείσετε τελείως όλες τις τροφές που σας προσφέρουν ευχαρίστηση δια παντός. Αναλογιστείτε τι είναι αυτό που πραγματικά λαχταράτε να φάτε και αν αξίζει τις θερμίδες που θα πάρετε. Όταν το κάνετε, φροντίστε να απολαύσετε κάθε μπουκιά. Η συχνότητα εξαρτάται από τους στόχους που έχετε θέσει για απώλεια βάρους. Άλλες γυναίκες έχουν την ανάγκη να τρώνε κάποιο σνακ 100-150 θερμίδων την ημέρα, ενώ άλλες είναι ικανοποιημένες τρώγοντες κάτι 2-3 φορές την εβδομάδα.

Σε ότι αφορά το αλκοόλ, πρέπει να βάζετε όρια και να μην ξεπερνάτε τα 2-4 ποτήρια κρασιού την εβδομάδα. Να θυμάστε επίσης ότι αν αποφασίσετε να συνοδεύσετε το φαγητό σας με ένα ποτήρι κρασί ή αν πιείτε ένα ποτό, δεν μπορείτε την ίδια μέρα να φάτε και επιδόρπιο.

gumnastiki

ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ ΚΊΝΗΣΗ

Είναι δύσκολο να χάσετε βάρος μετά τα 40 μόνο με την κατάλληλη διατροφή, λόγω της ανισορροπίας κάποιων ορμονών που σχετίζονται με την καύση θερμίδων (τεστοστερόνη). Προσπαθήστε να κάνετε 30 λεπτά άσκηση καθημερινά. Για να διατηρήσετε ή να αυξήστε τη μυϊκή μάζα και να κάψετε περισσότερες θερμίδες, το ιδανικό είναι 4-5 ώρες άσκησης την εβδομάδα.

chocolate

ΓΝΩΡΊΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΊΣ

Καταπολέμησε το Λίπος με το νέο Επαναστατικό Προϊόν Διατροφής!
Επειδή είστε άνω των 40 δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλείσετε όλες τις τροφές που σας αρέσουν, εκτός αν αποδεδειγμένα αποτελούν εμπόδιο στην απώλεια βάρους. Αν για παράδειγμα κάθε φορά που τρώτε ένα κομματάκι σοκολάτας, αυτό σας οδηγεί στο να καταναλώνετε όλη τη σοκολάτα, πρέπει να την αποφεύγετε.

Εν ολίγοις αποκλείστε τροφές που σας ανοίγουν την όρεξη και σας οδηγούν σε ανεξέλεγκτη συμπεριφορά. Τέλος, να έχετε κατά νου ότι οι στρατηγικές απώλειας βάρους που λειτουργούν καλύτερα για σας μπορεί να αλλάξουν. Αν για παράδειγμα, μια διατροφή που λειτουργούσε κατά το παρελθόν, πλέον δεν αποδίδει, πρέπει να δοκιμάσετε την άσκηση ή κάποια άλλη διατροφή.
Όνομα

Αθλητικά Ανέκδοτα Απίστευτα Βίντεο Διάφορα Ελλάδα Έρευνα Κόσμος Περίεργα Πολιτική Σοφά Λόγια Συνταγές Υγεία Χρήσιμα Showbiz
false
ltr
item
Stroumfaki.gr: Απώλεια βάρους μετά τα 40: Οι 6 κανόνες που πρέπει να εφαρμόζετε
Απώλεια βάρους μετά τα 40: Οι 6 κανόνες που πρέπει να εφαρμόζετε
https://1.bp.blogspot.com/-EXM41KvzoYU/WYC33OGONPI/AAAAAAABjaE/w92Czo9TjsoBPrKboZxD5ot06G970FL7QCLcBGAs/s320/6.png
https://1.bp.blogspot.com/-EXM41KvzoYU/WYC33OGONPI/AAAAAAABjaE/w92Czo9TjsoBPrKboZxD5ot06G970FL7QCLcBGAs/s72-c/6.png
Stroumfaki.gr
http://www.stroumfaki.gr/2017/08/40-6_1.html
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/
http://www.stroumfaki.gr/2017/08/40-6_1.html
true
6444074542749350860
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Συνιστάται για εσάς LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy