Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

Εκεί στον Κωτσόβολο, έχει παραγίνει το κακό - Καταγγελία αναγνώστριας

Αγαπητό tromaktiko, την περασμένη Παρασκευή παρήγγειλα από το κατάστημα του Βόλου ένα πλυντήριο δίνοντας μάλιστα και προκαταβολή 100€ και τα υπόλοιπα σε 12 μηνιαίες έντοκες δόσεις, με τη συμφωνία να αποσυνδέσουν το παλιό, να συνδέσουν το καινούργιο και να  πάρουν το παλιό μπαίνοντας στο πρόγραμμα της ανακύκλωσης και πληρώνοντας για όλα αυτά ένα ποσό γύρω στα 20 €.

Oι άνθρωποι που το έφεραν προχθές, ρώτησαν πρώτα αν αποσύνδεσα το παλιό (φυσικά υπέθεσα ότι αυτό ήταν δική τους δουλειά). Αφού είδαν το παλιό μου πλυντήριο, αρνήθηκαν να το αποσυνδέσουν και να το πάρουν και φυσικά δεν σύνδεσαν ούτε το καινούργιο που έφεραν, με τη δικαιολογία ότι δουλειά τους είναι να κάνουν την παράδοση κι ότι δεν είναι τεχνικοί. Όταν τους είπα να το πάρουν πίσω και ότι θα πάω στο κατάστημα για ακύρωση αγοράς, έφεραν αντίρρηση και επικοινώνησαν τηλεφωνικά με άλλο πρόσωπο  που θα μας έπαιρνε χθες τηλέφωνο για να κάνει τα υπόλοιπα.

Φυσικά δεν είχαμε μέχρι σήμερα νεότερα από τον τεχνικό τους, με αποτέλεσμα όλων αυτών, να αφήσουν το νέο μου πλυντήριο στην αυλή συσκευασμένο όπως ακριβώς το έφεραν κι εμένα να αναγκάζομαι να καλώ δικό μου υδραυλικό για τα περαιτέρω κι ας μου τα έχουν χρεώσει όλα αυτά σε μένα.