Τετάρτη, 17 Ιανουαρίου 2018

6 τύποι σωματικού λίπους και πώς να το ξεφορτωθείτε

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος και σίγουρα μπορείτε να βρείτε εύκολα εκατοντάδες μελέτες και χιλιάδες συμβουλές στις μέρες μας. Το πρόβλημα όμως είναι ότι μια συγκεκριμένη μέθοδος αδυνατίσματος μπορεί για κάποιον να είναι χρήσιμη ενώ για κάποιον άλλο εντελώς άχρηστη. Αυτό συμβαίνει επειδή o καθένας μας έχει διαφορετικό τύπο σώματος και γι’ αυτό η κατανόηση του πώς το σώμα μας παίρνει βάρος είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική και ασφαλή απώλεια βάρους.

Υπάρχουν λοιπόν διαφορετικοί τύποι παχυσαρκίας και κατά συνέπεια, 6 διαφορετικοί τύποι σωματικού λίπους με βάση το μέρος του σώματος στο οποίο συσσωρεύονται.

Μετά από έρευνα που κάναμε, εντοπίσαμε τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να καταφέρετε να εξαφανίσετε το λίπος από το σώμα σας.
  1. Συσσώρευση λίπους στο πάνω μέρος του σώματος

Αιτία:
Αυτός ο τύπος λίπους συνήθως αρχίζει να συσσωρεύεται όταν αρχίσετε να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες καίτε, έτσι οι κύριες αιτίες εδώ είναι η υπερκατανάλωση τροφών και η αδράνεια.

Πώς να το ξεφορτωθείτε:
  • Με την αερόβια άσκηση θα τα καταφέρετε. Αυτός ο τύπος λίπους εμφανίζεται λόγω της έλλειψης σωματικής δραστηριότητας. Περπάτημα, τρέξιμο ή κολύμβηση τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα θα σας βοηθήσει να το ξεφορτωθείτε.

  • Σταματήστε να καταναλώνετε ραφιναρισμένη ζάχαρη και ξεχάστε τα γλυκά ποτά με ζάχαρη και τα γλυκά τρόφιμα. Δε σας χορταίνουν και καταναλώνετε πολλές περιττές θερμίδες.
  1. Κάτω κοιλιακό λίπος

Αιτία:
Μερικοί από τους λόγους που κάνουν το λίπος να αποθηκεύεται σε αυτό το σημείο του σώματος είναι η κατάθλιψη και το άγχος.
Πώς να το ξεφορτωθείτε:
  • Αποφύγετε να στρεσάρεστε και μάθετε να χαλαρώνετε. Η κορτιζόλη, η ορμόνης του στρες κάνει το λίπος να συσσωρεύεται στην κοιλιά, έτσι μια καλή επιλογή για σας είναι να κάνετε διαλογισμό ή κάποιες ασκήσεις αναπνοής.
  • Πιείτε πράσινο τσάι, γιατί καίει το λίπος. Πίνοντας ένα φλιτζάνι ζεστό πράσινο τσάι είναι ένας καλός τρόπος για να ηρεμήσετε όταν το χρειάζεστε.
  1. Σωματικό λίπος πολύ χαμηλά

Αιτία:
Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι μηροί μπορεί να εμφανίζουν συγκέντρωση λίπους μπορεί να είναι οι μεγάλες ποσότητες γλουτένης στη διατροφή σας. Εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με το μέγεθος του κατώτερου σώματός σας, μπορείτε να δοκιμάσετε μια δίαιτα χωρίς γλουτένη.
Πώς να το ξεφορτωθείτε:
  • Περπατήστε σε ανηφόρες κι ανεβείτε σκάλες. Θα κάψετε το λίπος στους μηρούς σας πολύ αποτελεσματικά και θα τονώσετε τους μύες των ποδιών σας.
  • Μην παραλείπετε το πρωινό. Εάν δεν τρώτε πρωινό, δε θα ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας το πρωί, με αποτέλεσμα να νιώθετε πεινασμένοι καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας και να καταλήξετε να τρώτε περισσότερο.
4. Λίπος στο στομάχι

Αιτία:

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να κάνει την κοιλιά σας να φουσκώσει, οπότε αρχίστε να πίνετε λιγότερο εάν θέλετε πιο επίπεδο στομάχι.

Πώς να το ξεφορτωθείτε:
  • Μειώστε το αλκοόλ, γιατί οι περισσότερες από τις θερμίδες του καταλήγουν να γίνονται λίπος στην κοιλιά. Προκαλεί επίσης και πολλά άλλα προβλήματα υγείας.
  • Διαχωρίστε το καθημερινό σας φαγητό σε μικρότερες μερίδες και τρώτε πιο συχνά. Θα βελτιώσετε το μεταβολισμό σας κι αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε ενέργεια όλη μέρα. Επιπλέον η κοιλιά σας θα είναι αισθητά μικρότερη μετά από κάθε γεύμα.
5. Σωματικό λίπος πολύ χαμηλά, συμπεριλαμβανομένων και των κάτω άκρων

Αιτία:
Αυτό το πρόβλημα είναι συχνό στις γυναίκες που έχουν προβλήματα με τις φλέβες των ποδιών ή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όταν τα πόδια μπορεί να πρηστούν.
Πώς να το ξεφορτωθείτε:
  • Για να αποφύγετε το πρήξιμο, πρέπει να σταματήσετε να τρώτε αλμυρά, γιατί το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών στο σώμα σας
  • Μην κάθεστε συνέχεια και προσπαθείτε να κινείστε, να σηκώνεστε και να περπατάτε ανά 30 λεπτά. Εάν έχετε την ευκαιρία να χαλαρώσετε με τα πόδια σας ψηλά, θα πρέπει να το κάνετε για να αποτρέψετε τη συλλογή υγρού στα πόδια σας.
6. Λίπος στο στομάχι και στην άνω πλάτη

Αιτία:
Ο λόγος για τον οποίο μπορεί να συμβεί αυτό είναι η αδράνεια, οπότε θα πρέπει να αρχίσετε να ασκείστε αμέσως εάν το μεγάλο στομάχι σας και το λίπος στην πλάτη σας σας ενοχλούν.
Πώς να το ξεφορτωθείτε:
  • Βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε αρκετά. Η στέρηση του ύπνου μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στις ορμόνες σας, αυξημένη όρεξη, αλλά κι αύξηση βάρους που θα οδηγήσει στην αποθήκευση λίπους κυρίως στην κοιλιά και στην πλάτη σας.
  • Τρώτε περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες. Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση της όρεξής σας, στην καλύτερη απορρόφηση των θερμίδων από τις τροφές και θα βοηθήσει επίσης τη μέση και την πλάτη σας να φαίνονται πολύ καλύτερες. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι μια υγιεινή διατροφή κι ένας ενεργός τρόπος ζωής θα έχει τον καλύτερο αντίκτυπο στο σώμα σας.