Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018

Άφησε κακή κριτική για εστιατόριο, έλαβε αποστομωτικότατη απάντηση

Από newsbeast.gr Το κακό σέρβις ή γενικά μια άσχημη εμπειρία στο εστιατόριο κάνουν ολοένα και περισσότερους ανθρώπους να γράφουν γι’ αυτό.

Όπως έκανε η γυναίκα που υπογράφει ως «Helen E» για το εστιατόριο Hispi του Μάντσεστερ, πηγαίνοντας στην ιστοσελίδα του TripAdvisor για να εξομολογηθεί την εμπειρία της.

Η παρέα της πήρε λοιπόν μια σαμπάνια και ένα ακριβό μπουκάλι κόκκινο κρασί, ένας ήθελε όμως να το συνδυάσει με λεμονάδα. Το εστιατόριο δεν είχε όμως το είδος της λεμονάδας που ήθελε ο πελάτης, κι έτσι η παρέα ζήτησε από το κατάστημα να πεταχτεί και να πάρει ένα μπουκάλι, μιας και θα χαλούσαν τόσα σε πανάκριβα ποτά.

Το Hispi αρνήθηκε και η παρέα τα μάζεψε και έφυγε, αναγκάζοντας την Helen E να γράψει πως τους άφησαν να φύγουν για ένα μπουκάλι λεμονάδας της τάξης της 1 λίρας, ενώ είχαν πάρει σαμπάνια 90 λιρών και κρασί 120 λιρών. «Δεν πρέπει να χρειάζονται λεφτά ή πελατεία», κατέληξε η οργισμένη πελάτισσα.

gn3za6qu

Μόνο που τελικά και ο επιχειρηματίας φάνηκε εξίσου δυσαρεστημένος με το τουπέ της παρέας. Ο ιδιοκτήτης Gary Usher απάντησε στη δυσαρεστημένη Helen E από το Twitter, λέγοντας πως το προσωπικό του θα ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμο να πεταχτεί στο μαγαζί για να τους αγοράσει τη λεμονάδα. Και δεν το έκαναν απλώς και μόνο γιατί «δεν τους γουστάραμε».

fdghfhf

Και λίγο αργότερα ξαναχτύπησε και με δεύτερο «τιτίβισμα»: «Πραγματοποιούμε συχνά τα αιτήματα των ανθρώπων μας. Είναι μέρος της καλής μας φιλοξενίας. Δεν θα το κάνουμε όμως αν είσαι αγενής».

gghng

Το περιστατικό δίχασε πάντως τον κόσμο του Twitter…