Όλα όσα άλλαξαν όταν άρχισα να τρώω ένα βραστό αυγό τη μέρα (ακόμα και στην ψυχική μου διάθεση)

- Δεκεμβρίου 16, 2018
Μια υπερτροφή που έχουμε όλοι στην κουζίνα μας.

Αν αισθάνεσαι ότι το ανοσοποιητικό σου χρειάζεται μια ενίσχυση, ιδιαίτερα τώρα τον χειμώνα που οι ιώσεις κάνουν πάρτι, προτού καταφύγεις σε συμπληρώματα διατροφής δοκίμασε να βάλεις στην καθημερινότητά σου το αυγό. Πλούσιο σε βιταμίνες και ωφέλιμα λιπαρά, θα ευεργετήσει τον οργανισμό, την επιδερμίδα, ακόμα και την ψυχολογία σου. Κατανάλωσέ το βραστό, ο πιο εύκολος και υγιεινός τρόπος μαγειρέματός του.

Μερικά μόνο από τα οφέλη του αυγού;

-Βοηθά στην καλή λειτουργία των κυττάρων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επιστρατεύονται από το ανοσοποιητικό σύστημα.
-Ενισχύει τις νοητικές λειτουργίες – γι’ αυτό είναι ιδανικό για να ξεκινάς τη μέρα σου.
-Έχει αντιοξειδωτικές ουσίες και συμβάλλει στην αποβολή των τοξίνων από τον οργανισμό.
-Δίνει φυλλικό οξύ, ευεργετικό για τη γονιμότητα και, στη συνέχεια, την υγεία του εμβρύου σε εγκυμονούσες.
-Είναι πηγή τρυπτοφάνης, που διεγείρει την παραγωγή σεροτονίνης, της «ορμόνης της ευτυχίας».
-Περιέχει λίγες θερμίδες, επομένως μπορείς άνετα να το εντάξεις σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους.
-Δίνει βιταμίνες της ομάδας Β, που μεταξύ άλλων προάγουν την υγεία της επιδερμίδας, σαν φυσικά καλλυντικά.

Δες τι θα συμβεί αν αρχίσεις να καταναλώνεις ένα αυγό τη μέρα.

 

Πληκτρολογηστε και πατηστε αναζητηση