Τράπεζα Πειραιώς: Στόχος να βρίσκεται κοντά στον πελάτη της

- Μαρτίου 20, 2019
Πιο κοντά στους πελάτες προκειμένου να τους βοηθά στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας τους επιδιώκει να βρίσκεται η Τράπεζα Πειραιώς μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών και της παροχής νέων υπηρεσιών. Αυτός είναι ένας από τους στόχους της τράπεζας, όπως εξηγεί στο CNN Greece, ο Στέφανος Μυτιληναίος, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς.

Η αρχή έγινε με την προσθήκη στο web και στο mobile banking μίας εφαρμογής για τη διαχείριση των οικονομικών αλλά το πλάνο είναι να υπάρξουν περισσότερα τέτοια εργαλεία.

Σύμφωνα με τον κ. Μυτιληναίο, οι πελάτες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ψηφιακά κανάλια και μάλιστα φθάνουν στο σημείο να συνδυάζουν υπηρεσίες με τρόπο που δεν περίμεναν στην τράπεζα. Επιπλέον, μία ενδιαφέρουσα τάση είναι η ενίσχυση της χρήσης του mobile banking, οι χρήστες του οποίου έχουν ξεπεράσει τους 700.000. Αν και το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο αριθμός των συνδέσεων μέσω του mobile banking, έχει πλέον ξεπεράσει εκείνον που γίνονται στο web banking.

Όσον αφορά στις αλλαγές που έχουν φέρει οι ψηφιακές τεχνολογίες στο εσωτερικό της τράπεζας, το σημαντικότερο στοιχείο είναι σε πολλές περιπτώσεις έχουν βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση απλών, καθημερινών εργασιών, επιτρέποντας στους εργαζόμενους της τράπεζας να επικεντρωθούν στο βασικό έργο τους που είναι να βοηθήσουν και να συμβουλεύσουν τους πελάτες τους.
 

Πληκτρολογηστε και πατηστε αναζητηση